×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/07/30 - 13:57
  • بازدید : 89
  • تعداد بازدیدکننده : 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر حامد دهنوی:

بهره وری در بطن همه فعالیت ها جاری است

نشست هم فکری و هم اندیشی با کمیته بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کارگروه مدیریت بهره وری نشست هم فکری و هم اندیشی کمیته بهداشتی با کارگروه مدیریت بهره وری برگزار شد.

این نشست در صبح روز یکشنبه 30 مهرماه سال جاری و با حضور اعضای کارگروه بهره وری دانشگاه و نیز کمیته بهداشتی و درمان مجموعه دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر حامد دهنوی عضو هیات علمی دانشگاه و معاون فنی کارگروه مدیریت بهره وری ضمن تقدیر از حضور همکاران در این نشست گفت: با همفکری و تکیه بر خرد جمعی می توان بر تمام مشکلات فائق آمد.

دکتر حامد دهنوی در بخش دیگری تصریح کرد: بهره وری همیشه در بطن همه فعالیت های جاری و روزمره ما جای دارد. وی تاکید کرد: انجام اصولی فعالیت ها با تکیه بر صرفه جویی در منابع باید در حالی صورت پذیرد که منجر به ایجاد نتایج بهتر در روند کارها شود.

معاون فنی کارگروه مدیریت بهره وری در این نشست با تشکر از همه فعالیت هایی که در مراکز و شبکه های بهداشتی صورت می گیرد گفت: ذات اقدامات بهره ورانه در بسیاری از شبکه ها مشهود و ملموس است. دکتر حامد دهنوی ضمن تاکید بر استقبال از تغییرات رویه های معمول همچنین تصریح کرد: مجموعه کارگروه مدیریت بهره وری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تمام ایده های نو و خلاقانه که به تغییر رویه منتج می شوند استقبال کرده و ضمن حمایت از این ایده ها تمام توان خود را برای اجرایی کردن این ایده ها به کار می گیرد.

لازم به ذکر است در بخشی از این نشست سایر اعضا به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند و برای برخی از آن ها راهکارهای ارایی ارائه شد.

  • گروه خبری : عمومی
  • گروه خبری : 133416
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست