×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 08:21
  • بازدید : 83
  • تعداد بازدیدکننده : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در جریان برگزاری رویداد ملی هوش مصنوعی و سلامت

تقدیر از ارایه‌دهندگان ایده‌های نوآورانه

به گزارش روابط عمومی کارگروه مدیریت بهره وری و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در جریان برگزاری رویداد ملی هوش مصنوعی و سلامت از ارایه‌دهندگان ایده‌های نوآورانه در این زمینه تقدیر و تشکر شد.

این همایش در روز چهارشنبه 24 آبان ماه سال جاری و در محل سالن اجلاس بین المللی برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان، فعالان این حوزه و ارایه‌دهندگان ایده‌های نوآورانه در تمام کشور تقدیر شد و از بین دانشگاهیان علوم پزشکی، از مهندس محمودرضا اعتمادی مدیر آمار  و فناوری اطلاعات و معاون اجرایی کارگروه مدیریت بهره وری و دبیر کمیته هوش مصنوعی دانشگاه تقدیر شد.

مهندس محمودرضا اعتمادی در حاشیه این رویداد ملی در خصوص اهمیت هوش مصنوعی در پاسخ به خبرنگار ما گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خوشبختانه در افق چشم‌انداز آینده کشور عزیزمان اینگونه پیش‌بینی شده که، ظرف حداکثر ۱۰ سال آینده جایگاه هوش مصنوعی در ایران تا حدی ارتقاء یابد که، نام ما در جدول ۱۰ کشور برتر در زمینه هوشمندسازی قرار گیرد و تمام دستگاه ها و ارگان های اجرایی کشور از پتانسیل خود برای دستیابی به این رتبه تلاش می کنیم.

لازم به ذکر است محورهای اصلی این رویداد ملی تشخیص تداخلات دارویی، دستیار هوشمند خودمراقبتی و کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی با استفاده از هوش مصنوعی بود.

  • گروه خبری : عمومی
  • گروه خبری : 134888
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست