×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 14:17
  • بازدید : 91
  • تعداد بازدیدکننده : 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی با مسئولین بهره وری بیمارستان ها برگزار شد

نشست هم اندیشی با مسئولین بهره وری بیمارستان ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کارگروه مدیریت بهره وری نشست هم اندیشی مسئولین بهره وری بیمارستان ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی با مسئولین کارگروه مدیریت بهره وری برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که با حضور بیش از 40 نفر از مدعوین برگزار شد دکتر سعید غلامزاده مشاور اجرایی حوزه معاونت و دبیر کارگروه مدیریت بهره وری، دکتر حامد دهنوی عضو هیات علمی دانشگاه و معاون فنی کارگروه مدیریت بهره وری، مندس سعید معنوی مشاور رئیس دانشگاه در امور بهره وری، مهندس محمود رضا اعتمادی معاون اجرایی کارگروه مدیریت بهره وری و سایر اعضای کارگروه مدیریت بهره وری حضور بهم رساندند.

در این جلسه مهندس سعید معنوی ضمن اشاره به فراز و فرودهایی که کارگروه مدیریت بهره وری از ابتدای تاسیس تا کنون با آن مواجه بوده است گفت: در تمام این سال ها با وجود تلاطم هایی که با آن دست به گریبان بودیم، کارگروه مدیریت بهره وری حرکت رو به رشد و فزاینده ای داشته است. مهندس سعید معنوی همچنین تاکید کرد: تمام اعضای خانواده بهره وری مجموعه دانشگاه باید دارای دانش فنی و اجرایی به روز و مطابق با استانداردهای بین المللی باشند.

دکتر سعید غلامزاده دبیر کارگروه مدیریت بهره وری در این جلسه گفت: اداره بیمارستان ها یکی از پیچیده ترین سیستم های مدیریتی است و چانچه در این سیستم پیچیده فرایندهای بهره وری به درستی پیاده نشود سختی فعالیت ها چند برابر می شود. وی تصریح کرد: سیستم مدیریت هوشمند بیمارستانی امروزه به عنوان یک بازوی اجرایی برای تمام تصمیم گیران در حوزه بهداشت و درمان مجموعه دانشگاه به کار می رود.

در بخش دیگری از این نشست سه ساعت مسئولین و کارشناسان بهره وری به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

لازم به ذکر است نشست مذکور در صبح روز چهارشنبه 26 مهرماه سال جاری در سالن شهید بهشتی مجموعه دانشگاه برگزار شد.

  • گروه خبری : عمومی
  • گروه خبری : 133177
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست