×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/07/05 - 11:58
  • بازدید : 123
  • تعداد بازدید : 119
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه آموزشی فرآیند رسیدگی به شکایات بیمار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کارگروه مدیریت بهره وری کارگاه آموزشی فرآیند رسیدگی به شکایات بیمار برگزار شد.

این کارگاه آموزشی به همت کمیته افکارسنجی کارگروه مدیریت بهره وری دانشگاه در روز سه شنبه چهارم مهرماه سال جاری برگزار شد.

در این دوره آموزشی که بیش از سه ساعت به طول انجامید مسئولین و کارشناسان بهره وری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، مسئولین بهبود کیفیت، مسئولین رسیدگی به شکایات و مسئولین پیگیری امور بیماران مراکز بهداشتی درمانی حضور داشتند و با مباحثی چون: استانداردهای بین المللی رسیدگی به شکیات، اطلاعات مرتبط با فرآیند رسیدگی به شکایات، تجزیه تحلیل و ارزیابی شکایات، رضایت از فرآیند شکایات و نیز طراحی نظام کارآمد رسیدگی به شکایات در بیمارستان بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی آشنا شدند.

در این دوره آموزشی که بیش از 70 نفر از مخاطبین حضور داشند زهره خسروی خواه عضو کمیته افکار سنجی به تدریس پرداخت.

شایان ذکر است دوره مذکور به صورت برخط و در بستر فضای مجازی برگزار شد.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 132002
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست