×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/07 - 11:38
  • بازدید : 170
  • تعداد بازدید : 166
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دکتر سید پوژیا شجاعی:

فاز جدید بیمارستان شهدای تجریش در سطح ملی کم نظیر است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهره وری بیمارستان شهدای تجریش بازدید جامع اعتباربخشی بیمارستان شهدای تجریش  طی روزهای 29 و 30 خرداد ماه سال جاری صورت پذیرفت. این بازدید با حضور کارشناسان ارزیاب وزارت بهداشت و نماینده سازمان های بیمه گر در راستای نظارت بر روند استقرار استانداردها و کسب اطمینان از بهبود مستمر کیفیت خدمات و با درنظر گرفتن تکریم ارباب رجوع و بیمار محوری انجام شد.

در ابتدای این بازدید، نشستی با حضور تیم ارزیاب، دکتر مسعود مسلمی فرد مدیر مرکز و دکتر فاطمی معاون درمان مرکز ، اعضای دفتر بهبودکیفیت و جمعی از مسئولین ارشد بیمارستان برگزار شد.

در این نشست دکتر مسعود مسلمی فرد ضمن ابراز خرسندی از دستیابی به اهداف اعتبار سنجی تاکید کرد: خوشبختانه بیمارستان شهدای تجریش و کادر کوشا که در این بیمارستان مشغول به فعالیت هستند همواره با تلاش گروهی تمام اهداف را محقق می کنند. وی در ادامه به تبیین نقاط قوت مرکز پرداخته و گفت: به مدد الهی و با پشتوانه ریاست محترم بیمارستان و ریاست محترم دانشگاه در روزهای آتی و پس از افتتاح رسمی فاز جدید بیمارستان شاهد تبدیل این بیمارستان به کلان بیمارستان می باشیم به امید خدا فاز جدید بیمارستان در مدار خدمت قرار می گیرد.
دکتر گری و دکتر صفارانی از اعضای تیم مدیریت بهره وری بیمارستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در حوزه های مختلف در طی سال های گذشته در کنار هر یک از اعضای تیم ارشد مدیریت، درمانی، مالی و پرستاری اشاره کردند و به قابلیت های سامانه HIM در مدیریت صحیح بیمارستان پرداختند.در بخش دیگری از این بازدید دکتر سید پوژیا شجاعی ، رییس بیمارستان شهدای تجریش ضمن بیان توضیحاتی بر لزوم برنامه ریزی برای افزایش رضایتمندی بیماران و پرسنل و بیمار محوری تاکید کرد و افزود: رضایت مراجعین اولین اولویت کارذی این بیمارستان است و باید همواره در صدر امور قرار گیرد. دکتر شجاعی همچنین ضمن ارایه نکاتی در خصوص افتتاح ساختمان جدید فاز جدید بیمارستان از تلاش همه دست اندر کاران تشکر کرد و گفت: این پروژه در سطح ملی کم نظیر است.

لازم به ذکر است مدیریت تخت های ICU، بازطراحی فرآیند پگ های اتاق عمل، مدل پیش پذیرش الکترونیک ، مدیریت هزینه ها، مدل های سهمیه بندی اقلام ، مدیریت مصرف اقلام هتلینگ، جلسات صبحگاهی مدیریتی روزانه  و.... از جمله موارد ارائه شده  در طول جلسات بود.

 

  • گروه خبری : شهدای تجریش
  • کد خبر : 128409
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست