×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/07/21 - 08:13
  • بازدید : 59
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اصول مدیریت تجربه بیمار و جلب رضایت بیماران بررسی شد

به گزارش روابط عمومی کارگروه مدیریت بهره وری کارگاه آموزشی مدیریت تجربه بیمار اصول جلب رضایت بیماران برگزار شد.

این دوره آموزشی در صبح روز 18 مهرماه سال جاری و به صورت حضوری در محل سال همایش های امام علی (ع) برگزار شد. در این دوره آموزشی که تا ساعت 13 برقرار بود زهره خسروی خواه عضو کمیته افکارسنجی کارگروه مدیریت بهره وری به تدریس مباحث مربوطه پرداخت.

در این جلسه آموزشی اولویت های بهره وری، فاصله بین رضایت مندی بیماران و مراجعین در بیمارستان ها، اقدامات اصلاحی، عوامل عمده نارضایتی گیرندگان خدمات، دلایل نارضایتی از خدمات بیمارستان ها و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زهره خسروی خواه در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت نارضایتی مراجعین در مراکز گفت: باید عوامل نارضایتی به صورت شفاف و مشخص طبقه بندی شود و نتایج آن نیز اعلام گردد تا تمام کادر بیمارستان نسبت به حل و فصل آن تلاش کنند.

لازم به ذکر است در این دوره آموزشی که بیش از 4 ساعت به طول انجامید تمام مسئولین و کارشناسان بهره وری، مسئولین رسیدگی به شکایات، بهبود کیفیت، نظرسنجی و روابط عمومی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی حضور بهم رساندند.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 147305
کلید واژه

تصویر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست