×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 15:16
  • بازدید : 115
  • تعداد بازدید : 110
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

روش های جلب رضایت بیمار و شناخت عوامل نارضایتی آن ها

کارگاه آموزشی روش های جلب رضایت بیمار و شناخت عوامل نارضایتی بیماران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کارگروه مدیریت بهره وری دانشگاه کارگاه آموزشی روش های جلب رضایت بیمار و شناخت عوامل نارضایتی آن ها برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که به همت کمیته افکارسنجی کارگروه مدیریت بهره وری برگزار شد زهره خسروی خواه عضو کمیته افکارسنجی به تدریس پرداخت.

این کارگاه آموزشی ویژه مسئولین بهبود کیفیت، رسیدگی به شکایات، پیگیری امور بیماران و نیز مسئولین و کارشناسان بهره وری بیمارستان های تابعه مجموعه دانشگاه در روز سه شنبه 21 شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی توانمندسازی اعضای بهره وری واحدهای تابعه بوده است و در این دوره آموزشی مباحثی چون نحوه افزایش رضایت مندی بیماران، افزایش رضایتمندی از شرایط همراه بیمار، دلایل نارضایتی بیماران در حوزه های مختلف، سیاست های آموزشی در حیطه آموزش به بیمار و ...مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است دوره مذکور به صورت برخط و با حضور بیش از 40 نفر از مخاطبین از واحدهای تابعه مجموعه دانشگاه برگزار شد.

  • گروه خبری : عمومی
  • کد خبر : 131425
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست